Derenils ben hamile kalamiyrdum gitmiştim belde yada kasıkta ağrın oluyor mu diye sormuştu belimde ağrım oluyor dedim dua yazdı beline bagla banyoda çıkar sadece dedi iki ay sonra tüp bebekle gebe kaldım zaten gebe kalınca gel demişti gittim Ümmü sübyan için muska yazdı göğsünde taşı dedi doğumdan sonra bebeğime takmami söyledi kırkı çıkmadan da kulağına ismini okumak için çağırdı bebeğim korkuyor diye de dua yazdı nazar içinde yazdı şuan Ümmü sübyan nazar ve korku dualarını muska olarak takıyorum ve sakinleşti bebeğim iyice