Merhaba arkadaşlar
Ankara’da yaşayan doğum yapan herhangi bir devlet hastanesinde memnun kalan var mı önerebileceğiniz bir hastane veya doktor da olur çok kararsızım ben Gazi üniversitesi tıp fakültesinde muayene oluyorum ama geçen bir yorum okudum bütün psikolojim bozuldu 2 gündür uyuyamıyorum özel bütçemizi biraz aşıyor bilgi verirseniz çok sevinirim 😢