Miraym Ben de türkiye hastanesine gidiyorum vallahi emin değilim hala doğum süreci iyi geçecek mi diye. Ebeler nasıldı ilgili mi peki? Evet heryerde doktor sadece doğumu yaptırıyormuş bütün iş ebelerde diyorlar. Bir de tentene temas yapıldı mı? Yapıldıysa kaç dk yaptırıyorlar ay kafamda deli sorular 🤓