Herkese merhabalar ☺️ 11 Eylül cumartesi günü gece 01.58 de karnım ağrımaya başladı sürekli tuvalete çişe kalktım yatağıma geldiğmde tekrar ağrıdı bende yalancı sancı sandım yinede derin derin nefes aldım ve ağrının geçtiğini sandım her sancı geldikçe ben derin derin nefes aldım bu arada 2-3 kere de büyük tuvaletime çıktım (karnım ağrıyor sanıyorum hala ) daha sonra nişanım geldi fakat çiş yaparken sanırm suyum da gelmiş onu anlayamadım ilk gebelik olduğu için sanırım .Bu arada sabah ta rutin kontrolümüz vardı hastanede kahvaltı yapıp çıkacaktık( daha sonrada gezme planı yapmıştım 😅) ben 06.45 e kdr evde sancımı çektim ufak ufak kanamamda başlayınca hastaneye yola çıktık hastanede evde araba ile 5 dk mesefede.Doktoruma kontrole girdim baktı ve direkt söylediğini söz şuydu “ en az 8-9 cm açıklık var suyunda gelmiş sen işi bitirip öyle gelmişsin” hemen yatışım yapıldı üzerimi değiştirdiler odada ya 10 -15 dk bekleyip doğumhaneye aldılar 8.40 gibi doğumhaneye girdim biraz ıkınmaya zorluk yaşadım ebeler karnını şişirme makatına ver tüm gücünü dediler 09.15 te de prensimi kucağıma verdiler çok şükür 🧿💙 Benim doğumum şükürler olsun çok kolay geçti sadece (Şuan dikişkerimin ağrısı halen devam ediyor 15. Günüm olmasına rağmen dualarınızı esirgemeyin ) Bu arada bol yürüyüş yaptım hamileliğim yaza gelmesinden de kaynaklı hergün 3 lt su içtim son zamanlarda hergün birkaç hurma yedim 58 kg ile hamile kaldım doğuma 67 kg ile girdim şuanda 60 kiloyum hiçbirşeyi aşırı yemedim sadece canımın çektiğini tattim.Sanırım aşerme konusu biraz psikolojik ☺️ Sorularınız olursa fırsat buldukça cevaplayabilirim Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻