Pelin-1 o konuda tabii ki hem fikirim ben sadece ilk 3 aydan sonra önerilmiyor dediniz diue dedim yoksa yeni doğan süreci cok dahs iyi benim doktorumdogar doğmaz yaptırabilirsiniz deseydi haftaya dogumdan hemen sonrs ben kendimi toplayınca kadsr bebek de toplar beraber çıkarız diye düşünmüştüm ama doğar doğmaz önermesi:(