Canım benimde oğlum olacak ve ilk bir ay içinde düşünüyorum doktorum önerirse ilk haftada olabilir, çünkü ilk bir ay acıyı çok az hissediyorlarmış birde iyileşmesi çok hızlı oluyormuş biz eşimle o şekilde düşündük ama sizde doktorunuza bi danışın derim