EsmaaaaMeva1 Hamisannesi vücut temzlği derken kıl tüğ olayından bahsediosan eğer kuaföre gdyrm heryerimi 10 dk aldırıyorum bi ay rahatım 😄
angime Hamisannesi benim genital ve kol altlarım lazerliydi. Ama az da olsa çıktı hamilelikte. Fakat hiç dert değil o kadarı. Ben her yerimi jiletle alıyorum. Ama benim tüyleri ince ve seyrek. O yüzden sıkıntı yaşamıyorum. Kalın olsaydılar muhtemelen ağdaya kuaföre giderdim çünkü bu göbekle mümkün değil yani. Ayak tırnaklarımı bile zor kesiyorum.
Hamisannesi EsmaaaaMeva1 ben bu ay alamadım öyle bir sorunum yoktu şimdi aşırı zorlanıyorum artık bende gidicem galiba
Mom3834 Hamisannesi ay eşinizden yardım istemeyin bu konuda tövbeler olsun. Adamları iğrendirmeyin dişiliğinizi auranızı bozmayın gözünde. Ayna karşısında oturarak jiletle temizleyebilirsiniz.
Nurklc38 Ebrubak Bende elimle alıyorum ama artık göbekten göremiyorum sanırım bende kuaföre gidicem 🤦🏼♂️
sedanursahin Hamisannesi çok şükür hala zorlanmaya başlamadım 35 haftalık kendim alıyorum eğer zorlanırsam anneme aldırırm herhalde
Ece003 Hamisannesi tabikide her normal insan gibi kuaföre gidiyorum 😄 sadece özel bölgeyi evde kendim hallediyorum şuan çok fazla zorlanmıyorum zorlanıncada kuaföre gidicem eşinden destek al diyenler var şok oldum 🙈bana göre çok itici bir durum
Ece003 Hamisannesi bacakta bir sorun olmaz zaten daha dün komple bacak için gittim kuaföre hiçte bir sorun olmadı 1 ay tertemiz şimdi rahatım
EniseeM Nemusto kuaför dikkatli ve işinin ehli olduktan sonra hiç bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum, herkes gidiyor sorun çıkanı duymadım hiç, ben de gidiyorum. Hamile iken lazere gidenler var onlara hayret ediyorum benn🙄