Hiraumut Edadadada Kuzum izleme böyle şeyler. Bende sondadan çok korkuyorum ama hiç bilmiyorum nasıl biseye benzediğini. Araştırdım yani Bir kaç kişiye sordum istesem uyuşukken tartirabilir miyim diye evet dediler. O yüzden biraz korkum geçti.
Erkensecilharun Ilk hamileligmde ameliyathanede takmislar hic hissetmedm bile o uyusukla ayaklar hantal gibi olu zaten😅ikincide de oda da taktilar uyusturmadan oda hic acimadi cikartirkende hic bisi olmadi canim
Merveeayaz Edadadada Hic acımıyor canım korkma ama ameliyathanede takılıyor diye biliyorum çünkü bana öyle yaptılar ama bayilmamistim sondayi takip bayilttlar ama dediğim gibi acımıyor hissediyorsun tabiki ama hemen takılıyor zaten saniyelik bişey ve acı değil hissetttigin
hepoyleolurzaten Edadadada Benim spinal anestezi yapıldıktan sonra ameliyat masasına geçtikten sonra takıldı 🤷🏻♀️
Ppatya Edadadada VALLA burdan korkanlara söylüyorum takarkende çıkarırkende hiiiçç acımıyor boşa stres yapmayın iki defa takıldı iki doğum yaptım biri uyuştkken diğeri uyuşmadan sadece kasmayın derin nefes alın inanın rahatlatmak için söylemiyorum acımıyor gerçekten
Minigim45 Edadadada sana şöyle söylim yaşananlar evet zor ama bebeğine baktıgın zaman kokladıgın zaman herşeye deger diyosun o günlerde gelip geçiyor benim bir ay oldu bile sana tavsiyem hiç stres yapma kendine herşeyi akışına oluşuna bırak😉😉