Edadadada ben ilk doğumu özelde yaptım sezeryan hiç görmedim nerde takıldı nasıl çıktı ama ikinciyi de devlette yaptım bana çatala çık sonda takıcaz dediler tam çıktım ama bir korku var bende anlatamam size yok dedim vazgeçtim ya bana ameliyathanede uyuttuktan sonra takın yada ben çıkıcam dedim hemşireler önce olmaz dedi burası özel değil falan dediler sonra ben dedim nereye imza atılacak çıkıp özele gidecektim gerçekten neyse dur bi soralım doktora dediler sonra tamam senin istediğin gibi olsun dediler yani sende benim gibi yap sizi şikayet ederim falan de