busra1997alpaslan2021 annesi_ ilk çocuğun ise evde fazla vakit gecirme evde durdukça insan daha da bunaliyor biraz tur at akşam esin gelince yemekten sonra tur at
annesi_ busra1997alpaslan2021 kaynanam ve eltimle aynı binada oturuyoruz ilk 4 ay kaynanamda kalıyodum hiç bişi yiyemiyodum kusmaktan sonra geçti iyi olmaya başlayınca evime çıktım bikaç ay evimde kaldıktan sonra böyle bişi başıma geldi ağlama krizlerine girdim tek kalamadım evde bu sefer kafamda kurmaya başladım şimdi yine kaynanama indim orda kalıyoruz mecbur tek duramıyorum ilk çocuğum olucak kısmetse neden böyle oldu ki durduk yere normal mi acaba korkuyorum psikiyatrist den randevu aldım kafayı sıyırdım galiba🙄🙄
Aysembn Dmtdmtdmt Ne gibi nasil kötü geciyor ben 35+4 günüm ama mide yanması ufak tefek şeyler harici birseyim yok çok şükür 🤔
Dmtdmtdmt Aysembn ne güzel maşallah ya. Benim asla ve asla geçmeyen bir mide yanmam ve baş ağrım var yarın saat koltukta sandalyede otursam her yerim ağrıyor sürekli bir uzanma ihtiyacı hissediyorum geceleri tuvalette geçiriyorum uykuyu unuttum uyumadıkça da baş ağrım şiddetleniyor valla imdat diye bağıracağım
Aysembn Dmtdmtdmt Allah şifa versin elhamdülillah ben çalışıyorum birde hiç böyle olmadı gece tuvalate sık kalkıyorum ama işte gündüz yorulmaniz yürüyüş yapmanız lazım akşam da uyuyamayinca bir dua ya başlıyorum okuyarak uyuya kalıyorum
Sibel_tanik 35+0, 4 ekime randevu aldım bakalım. Daha önceki randevum 30 ağustostaydı, bakalım bebeğin durumu nasıl 🥰🥰
Burcunuz Dilek19055 ✋✋✋ 2700 du kilomuz haftada 1 e düştü kontrol skligimiz bakalim sancilarim oliyor ama çok deil yavaştan doğum yakın gbi karnm indi 🤭 kuyruk sokumu ağrısı çok fazla oluyor
Tazeanne95 Dilek19055 ben de 35. Haftamdayım 35+0. Yemekyen sonra sol karnım mı kasıgım mı bilmiyorum agrı başladı bikaç kez böyle oldu bikaç akşam. Fazla yemek de yemedim ama agrılarım olamya başladı bebek mi büyüyo yoksa yalancı sancı mı bilmiyorum. Bide midem agrıyo sırtıma vuruyo agrısı napcam ben😞neden oluyo bunlar
prensesannesiiiii Angela benım bu haftada basladı artık bazı şeyler ondan önce bel ağrısı vardı sadece 🙄😊