Zeyneptuba B-33 canım benim t ve c nerdeyse aynı koyulukta ilerledi. Adet günü ve sonrası t koyulaştı. Aynı koyulukta olmadan önce baya bi silikon t çizgisi o yüzden yapmicaktım devam etmicektim yani. Ama evde fazla var diye devam ettim ve öyle öğrendim
B-33 Omay0707 yumurtlamadan 14 gün sonra mı adetinin 14. Günümü kuzum adetininse yumurtlamaya giriyosundur muhtemelen koyulasmıs baya 😊