B-33 Omay0707 inşallah inşallah bize de nasip olur hayırlısıyla o çift çizgiyi görmek canım 🥰 olursa yaz burdan 😅
B-33 Omay0707 bu aralar hafif hafif kasığıma ağrı giriyor kısa kısa ümitlenmek istemiyorum ama bakalım 6 Ekim regl günüm bir iki gün gecikirse test yapıcam tekrar 🙏🏻
Omay0707 B-33 inşallah ikimzde görürüz benimde 14ü regl günüm 6 gün var aramızda 🙂 kasık ağrısı yerleşme de olabilir inşallah vardır
Omay0707 B-33 ben 21 yaşındayım 1.5 yıllık evliyim alanyalıyım ama tayin nedeni ile konya ya taşındık 🙂 7 ay önce kimyasal gebelik geçirdim Hayatımın özeti 😁 Ya sen?
B-33 Omay0707 ben 24 yaşındayım Mersinliyim burda yaşıyorum 4 aylık evliyim 😂 hiç gebeliğim olmadı ama olmasını çok istiyoruz aslında çok acele ediyoruz olsun diye ama heveslilik işte insan evladı olsun istiyor bide 9 ay daha geçicek zaten diye hemen istiyoruz 😊
Omay0707 B-33 daha yeni evlisin 🙂 negatif sonuç olsa dahi üzülme yani çünkü erken henüz yani 4 ay deneme süresi erken 🙂 doktora falan gözüktünüzmü
Omay0707 B-33 kafana cok takıyorsun rüyana dahi giriyorsa 😁 ilişkiye de cocuk için gidiyorsanız bu süre biraz daha uzayabilir sağlık sorunu olmadıgı halde stres nedeni ile olmuyor bende de sende de olabilie fazla takmamanı öneririm o zaman hemen oluverir
B-33 Omay0707 Omay0707 doktora göründük herhangi bir sıkıntı yok dedi omepa Q10 verdi bide duphaston verdi yumurtalıklarda sıkıntı olmasın gebelik olursa da tutunmasını kolaylaştırsın diye onun dışında alttan da baktı gayet iyi bir sorun yok dedi Yok sürekli çocuk için yapmıyoruz ama olsunda istiyoruz tabi gerçekten takmazsan o zaman oluyor herşey umarım kafamdan atabilirim 😊
Omay0707 B-33 Ben bu aralar sürekli temizlik yapıyorım kafamdan atmak için🙂 birde bu ay da olmazsa eşin sprem testi vermeli asıl önemli olan o bizde sorun olmuyor cogunlukla
B-33 Omay0707 verdi verdi biz niyetimizi alınca göründük zaten doktora o da sperm testi vermişti bir sorun çıkmadı çok şükür
B-33 Omay0707 inşallah canım ya uzaklaşmaya calısıcam biraz bu konudan gerçi hergün ovülasyon yapıyorum nasıl uzaklaşıcaksam 😅
Omay0707 B-33 😁😁 bu uygulamaya fazla Girme ovulasyon yap koy köşeye 😁 ben de yumurtlana sonrasj girmemeyi düşünüyorum yoksa sıkıntı stres oluyorum
B-33 Zeyneptuba keşke 😊 ama ben bişey göremiyorum bugünkü ovülasyon testim düne göre biraz koyu çıktı regl günümü beklicem artık 😊
B-33 Zeyneptuba Evet var bilmiyorum erken gebelik testini daga bugün yapmıstım Bu da ovülasyon testlerim bugünki düne göre biraz koyu