Mom62266 Ftsclskn ben de 20+1 günlüğüm ama halsizlik çok oluyor yorgunluk vs biraz iş yapayım diyorum karın ağrısı
Ftsclskn Milkshakee Maşallah 🧿 Ay biz daha minnakız ya 22+4 😍 O günleri görmek nasip olur inşallah 😌 Nerelisiniz 💐
Ftsclskn Mom62266 Ah canım benim, benim de ilk aylarda öyleydi valla 🤦🏻♀️ Şuan daha iyiyim çok şükür . Nerelisiniz?
Ftsclskn Aycaaa571 Maşallah 🧿 Sağ Salim kucağınıza aldığınız günleri de bizimle paylaşırsınız inşallah 🙏🏻 Nerelisiniz?
Aycaaa571 Ftsclskn hataylıyım adanada yaşıyorum mide yanması oluyor, hemoroid problemi çekiyorum zaten idrar tutamama oluyor daha ne olsun 😄
Hasret57 Ftsclskn erkek bebek belirtisi nasıl oluyo acaba merak ediyorum gerçi değişiyo kişiden kişiye ama yinede sormak istedim 🙏
Ftsclskn Aycaaa571 Katlanıyoruz işte bütün bunlara yavrularımız için 😌 Benim de ilk 2 gebeliğim düşükle sonuçlandı, 3.ye hamileyim 😌 Çok güzel bir duyguymuş ben ilk 2.sinde kalp sesi bile duyamamıştım ama bu çok farklı 🥰