Renginelif bnde ikiz gebeyim canım Betam gayet normaldi ilk kese 6+6 da kalbi dinledik 9.haftada ikinci olmus ben Dr gitmemiştim elhamdülillah bin şükür hersey yolunda inşAllah hep boyle yolunda gecer biraz bkle belki ikizdir birkac hafta da da belli olabilir Rabbim gönlünüze göre versin ınşAllah ❤️