Renginelif Doktor kan testinde 2 3 haftalık hamile olduğumu söyledi 581 beta ama kese henüz görünmüyor 1 hafta sonra keseyi görmeye gel dedi değer normal mi ikiz gebelik için
Sermec27 Renginelif son adet tarihiniz önemli olan adetiniz geçti mi benim adete 1 gün kala 800 dü tek gebelikti
Seymaben Renginelif betayla ikiz gebelik alakalı değilki 2-3 haftalık hamilelik için beta değerin normal fazla değil yani🥰
Nurgulvrl_ Renginelif yani ikiz olduğuna şimdiden yorulamaz bence benim tam 4 haftalıkken 1800 üzeriydi ve tekil gebelik ☺️
kalpatisi_ Denizyildizii beta yüksek çıktığı zaman ikiz gebelikten şüphelenebiliyo doktorlar canım bazı doktor dile getirirken bazıları dile getirmiyo emin olmadıkları için. Mesela görümcem kan testi verdiğinde betası yüksek çıktı diye ikiz gebelik olabilir dedi. İkiz gebeliklerde hormonu daha çok salgıladıkları için yüksek çıkabiliyo 😊😊
Renginelif Denizyildizii anladım çok teşekkür ediyorum aşılamada doktor iki yumurta gelişmiş durumda dedi aşılamayı onayladım şuan da da merak ediyorum
Renginelif kalpatisi_ kalpatisi_ arkadaşım ikiz doğum yaptı onunla betası Yüksek idi ben adet döneminden hesapladığımda 4+6 yım ama doktor sen 2 3 aylık hamilesin dedi iyice aklım karıştı
Nur06sena kalpatisi_ bana da aynısını dediler. Biz emin olmak için 7.haftaya kadar bekledik hem keseyi net görebilmek hem de kalp atışını duyabilmek için. Ama tek gebelikti.
kalpatisi_ Renginelif 2-3 aylık mı dedi yoksa 2-3 haftalık mı? Aylık dediyse üstüne görüp anlamamış olabilirsiniz ama haftalık dediyse geç döllenme olmuştur canım 🥰
kalpatisi_ Renginelif geç döllenme olmuştur kuzum benimde geç döllenme olmuş haftam tutmuyodu geç döllenme dediler 🥰
kalpatisi_ Renginelif adet tarihini söylüyosun doktor anlıyo zaten geç döllenme olup olmadığını bana son adet tarihimi sorduğunda baktı geç döllenme olmuş dedi 🥰
kalpatisi_ Renginelif ben şuan 18 haftalığım canım yarın tam 18. Haftama girip 19. Haftamın içinde oluyorum 🥰🥰
Renginelif kalpatisi_ ay maşallah kuzucuğa ❤️ Hayırlısıyla kucağımıza alırız inş sanırsam benimde geç döllenme oldu çünkü hesaplar tutmuyor 😣
kalpatisi_ Renginelif inşallah canımm 🥰 bende 2-3 haftalıkken öğrenmiştim benim beta düşüktü ama 32.38 le öğrendim erken öğrenince zaman ne yazık ki geçmiyo bu zamana zar zor geldim bekleye bekleye 😅😅😅 18 mayıs son adet tarihim ama ultrasona göre 24 mayıs gibi görünüyo geç döllenmeden dolayı