Çok çok normal bence , ben 36. Haftadayım son 2 aydır hissediyorum kasıklarımda baskı aşırı sanki çıkıcak gibi, ama normal , genişliyormuş orası vs , agırlık vs , bir gariplik oldugınu sanmıyorum , şuan bile sanki çıkcak gibi ama hiç birsey oldugu yok