ilknremrh ymr canm cok sukur ne bulanti ne kusma hic bsey gormedim sadece 1 hafta mide bulantim oldu ara ara okadar
iremturan Ben de 18+5 decavit kullaniyorum sadece ama ishal yapiyor bi daha kontrolumde doktoruma soylicem arada bi kipirtilqr oluyor ama daha ayirt edemiyorum 🤗
Berilyum 19+0 oldu bugün kızım. Hareket çok fazla hissetmiyorum :( ben de 3 kilo aldım ama çarpıntı ve nefes darlığı yaşıyorum sürekli, ara sıra da başağrısı. Rahatsız edici şeyler ama sebebini bilmek güzel :)
Sevgi61_ Benim de maltofer fol ve devit3 diye ilaçlarım var ama unutuyorum icmeyi arada iciyorum arada icmiuorum 18+2 yim
Asltplli ymr 18+3teyim , aynı şikayetler bende de oluyordu idrar yolu Enfeksiyonum varmış , doktorum bu haftalarda şiddetli kusma ve bulantı yaşamazsın dedi idrar yolu için ilaç kullandım bakalım şimdilik iyiyiz