Agg0207 Bende vitamin kullaniyorum daha birakmadim birdahaki kontorlde sorucam mutlaka daha cinsiyetini ogrenmedik sadece tahmin etti doktorumz erkek olabilir demisti 12 haftanın sonunda
Sarella Meseuma bana imom verdi 1 ay kullandım 14.haftada gittiğimde bırakabilirsin dedi dvit kullanıyorum ona devam bide iyi besleniyorum bakalım belki yarım verirmi bir vitamin
Agg0207 Meseuma biz daha tam ögrenemedik sadece tahmin etmişti erkek diye doktor ama benimde içime hep erkek gibi geliyor sizin ?
ysmmnk Ben de 18 haftalık hamileyim, bi oğlum olacak inşallah ❤️ Kan ilacı ve balık hapı kulanıyorum, magnezyum da kullanıyorum ama ishal yaptı beni çok fazla, doktorum cumartesi günü kontrolümde bıraktırdı.
Csrsvl 18+2 yım bende kan hapı ve balık yağı kullanıyorum hareketlerini hissetmeye başladım bir kızım var birde oğlum olacak ins 😊
ilknremrh Hazir 18 haftaliklar toplanmisken bsey sormak istiyorum kizlar bi kac gundur ayak tabanlarim sanki 10 km yol yurumusum gibi aciyor ve parmak uclarim da ayni agroyor aciyor sizde oluyomu boyle bsey
Meseuma ilknremrh Benimde sabah uyandığımda yere bastığımda çok acıyor şişmiş oluyor el ve ayaklarım🙄
ilknremrh Meseuma ayy aynen bu sabah agliycaktim acidan 😄 hatta sabah dudaklarim bile şiş oluyor kendi ailemde kalmistim dun gece sabah kalkinca babam dudagina bsey mi oldu botokslu gibi olmus dedi 😂😂
ymr Benim hala bulantı kusmalarım devam ediyor devam eden yokmu? Bide kasıklarım da çok ağrı oluyor iki gündür normal mi ?
ilknremrh ymr canm cok sukur ne bulanti ne kusma hic bsey gormedim sadece 1 hafta mide bulantim oldu ara ara okadar
Asltplli ymr 18+3teyim , aynı şikayetler bende de oluyordu idrar yolu Enfeksiyonum varmış , doktorum bu haftalarda şiddetli kusma ve bulantı yaşamazsın dedi idrar yolu için ilaç kullandım bakalım şimdilik iyiyiz