2 doz aşımı da oldum hamileyken ama sınovac vuruldum yan etkisi olur diye Alman vurulmamıştım.
bende ilk gün şırı halsizlik yaptı o gece de sabaha kadar eklem kas ağrısı oldu ondan sonra normal bir grip gibi uyku bende de çok fazla yaptı sürekli uyumak istiyorum ama halsizliğim falan çok az var yemeklerimi falan yapabiliyorum çok şükür.
Hamileliğimin ilk gününden beri çok fazla bulantı kusma yaşadım hala yaşıyorum ağız tadım hiç yok ama onun bunla alakası yok gebelikten 8 aydır böyleyim ama bulantım kesildi her şerde vardır bir hayır 😊 Sıkıntısız bir şekilde atlatırız inşallah hepimiz 🤲🤲🤲