Ben 33. Haftamda bademciklerimde iltihap oldu , gecesi aşırı bir eklem kas agrısı oldu, fakat ben korona oldugumu düşünmedim, sadece bogaz spreyi kullandım, aşırı ter vs oldu bende hafifdende sanki gripmişim gibi ama degildim, 6. Günü koku gidince korona geçirdigimi anladım, sonra doktora gittim kontrole vs herhangi bir sorun çıkmadı, hiç bir ilaç kullanmadım, 15 gün ama evde hep yedim yattım. Şuan 37. Haftadayım herhangi bir sorunum yok