akgun_cigdmmm Defnemmmmmm 😂😂Bende 2 öğünden 4 öğüne çıktım gece yemek yiyince eritmekte zor gündüz yine hareket ediyoruz 😂
Defnemmmmmm akgun_cigdmmm valla dayanamıyorum geceleri dün gece poğaça istedi canım eşim çıktı aldı 4 tane yedim🤣
akgun_cigdmmm Defnemmmmmm 😂😂Bende Doyduğumu hissediyorum ama daha fazlasını yiyorum😂😂Allah yardımcımız olsun 😂
BurcuGorkem Defnemmmmmm ben bir oğunde yedim gecen gun 1 ekmeği amann bunların gramı düşük ondan hep kücücük ekmek bizim sucumuz ne 😂