minikcivcivim lara2605 cok da iyi değil cok-da kötü degil canim dilosum bebeğime dua et balim ne olursun kuran okur musun bebeğime?
bigunanneolucak minikcivcivim dualarım seninle bebeğim. Rabbim sağ sağlim kavuştursun sana evladını..
lara2605 minikcivcivim Tabiki okurum canım tatlım benim her şey düzelecek kendi kendini rahatlat sütüne yansımasın nasıl şimdi Ahmetim 🤲🤲
Aselmina123 Nişanın resmi var mı acaba? Bende 37+5im ve nişana benzettiğim bi akıntı geldi ama emin olamıyorum 2 cm açılmam var ona göre hastaneye gidiyim diyorum
minikcivcivim Aselmina123 canım hafif pembe geliyor akıntı ile geldi benimki ama yoğundu bence git ama haftan erken alalim derlerse sakin olur deme benim bebegin de kordon dolanması vardı bekleyemedik ciğer geliştirici ol mutlaka
minikcivcivim lara2605 şuan haber yok canim bekliyorum uyutuyorlar halen. Çok sağol canim benim allah razı olsun 🙏🏼