Kızlar merhaba ben yarın randevulu gidicem Ama eltim randevu bulamamış sıra alacakmış gidip 8.30 gidicem dedi sizce o saatte sıra bulabilir mi bence bulamaz 7 gibi gitse anca bulur diye düşünüyorum ben ona da bişey söylemek istemedim inşallah sıra bulursun dedim o saate sıra kalmaz diye düşünüyorum sırayla giden oldumu aranızda sabah kaçta gittiniz sıra almak için