Armin-Guney Hamileligim boyunca agdaya devam ettim . Dogumu tetiklemedi 40+1 de dogurdum 🤣 ayrıca bi hassasiyet hissetmedim , ekstra bir acı yoktu yani her zamanki gibiydi . Tabiki kisiden kisiye de değişebilir
Ozlm007 Dmllale benimde çok merak ettiğim bir konuydu henüz 10 haftalığız ve bende hep ağdaya giderdim kuaförüme danıştım Arkadaş gibiyiz kız kendi dedi yani ilk 3 ayı atlatalım ondan sonra gel dedi ağdaya devam edelim diye uzun süre beklenen hamilelikte hele de benim gibi öncesinde 2 düşük olunca insan daha da bi korkuyor 3 ay dolsun doktoruna danış ben yarın gidince danışıcam risk yok güvendiğin yere gidebilirsin derse ağdaya devam
Bedriye12 Celcel67 son aylarıma daha var ama her hafta jiletle uğraşacağıma herhalde yine ağda ile devam ederim ☺️
Tokanayse Dmllale ben simdiye kadar hep jilet gecen ilk defa kuafore gitim cok acidi ama deydi acuya jiletle aliyorum 2 gunde ayni oluyor hemen cikiyor 11 gun oldu hala yeni az cikmis seyrek
Semy Dmllale ben kendimi bildim bileli ağda yaptırıyorum. Hamilelikte herhangi bir sorun yaşamadım. Ama siz bi doktorunuza sorun. Ne olur ne olmaz