Dmllale Tüp bebek tedavisi ile hamileyim.(4.deneme) ilk başlarda ben de çok tedirgin oldum 12.haftaya kadar ağda yaptırmadım öncesinde ağdaya giderdim.12. haftadan sonra hemsireye sorarak ağdama gittim hep.Arayı çok kısa tutmadan. Simdi 36+6 olduk doğumdan önce yine gideceğim.Dr unuza ya da hemsirenize sorabilirsiniz içiniz tam rahat eder.Saglikla gelsin bebisiniz 😍