Gizem2312 bende tam sana yazacaktım . Sordum bol su içmeyi ihmal etme bu haftalardan sonra kanala inmeye çalıştığı için kendini ittiriyor ve o yüzden bu kdar sertleşiyor dedi. Korkulacak bişey yok kanaman olursa yada suyun gelirse gel ,Normal sancılar olursa ilk doğum olacağı için evde beklemeni tavsiye ederİm dedi. Çatı Muayenesi yaptı .