Benimbebegim 1anneadayiii gelmene gerek yok dedi sancı takip et dedi su falan gelmedi yarında randevum var zaten 🤷🏻♀️
Hanifeay kirpapatyasi4 hamileligimin ilk 3 ayinda kullamistim progestan düşük tehlikesi için kanamali geçiyordu hergun. Cidden kullananlarin doğumu zor mu oluyor bebek kendiliginden gelmiyor mu
Selinnn96 bebisim-_00 oo bnde 37+2yim sms 4 ekimde kontrolüm var sadece 😂🤦🏻♀️ Allahım benimde doğum olsun inşallah 😂
Calss Kızlar da benim de 37+5 kızımı bekliyoruz artık ama bir belirti yok hala 😅 bakalım hayırlısı artık inşalalh hepimizin doğumları kolay olur.
Hanifeay kirpapatyasi4 kullanipta doğum yapanlar umarım bilgi verir bana da haber verir misiniz yazan olursa