Fatma_3858 Rabia_34 Karnım sert o artık normal içimizde bir insan var ama diğer ağrılar bende yok daha Allah yardımcın olsun canım
Gizem2312 Rabia_34 son bir kaç gündür var bende sertlik soramadım o yüzden çok erken haftalarda vardı ozaman magnezyum yazmıştı sonra geçti. Benim de salı randevum var o zaman sorabilirim ama rica etsem siz sorarsanız bana da yazabilir misiniz yarın?
Iby Rabia_34 benimde karnim sizin tarif ettiginzi gibi sertlesiyor karnima 2 gun once cok agri girdi ama simdi ara ara kasigima sanci girip geciyor
Benimbebegim 1anneadayiii 37+5 erkek bakalm ne olcak var mı ağrı sızı sancı nişan su herhangi bişey 🤭🤭🤭
Benimbebegim 1anneadayiii yalancı sancılarım var çok düzenli değil emin değilim bilmiyorum tarif üzerine nişan gelmiş olma ihtimalinden supeleniyorum sancı takibi yapıyorum beklemedeyim işte 🤷🏻♀️
Benimbebegim 1anneadayiii tecrubem yok ilk hamileliğim doktorumun tarifine göre görmüş olabilirim nişan olmayadabilir emin olamıyorum çünkü akıntı şekli vs uyuyor ama kanlı olmadığı için kestiremiyorum o yüzden beklemedeyim
Ela20 1anneadayiii şuan için de doğuma hazır bir bebek dedi doktor vakti geldiyse doğarsa Allah in izniyle bir sakınca yok inşallah ama yine de doğsun diye bir isteğim sabırsızlığım yok.