kirpapatyasi4 benimde ilki normal oldu oğlum 41 haftada doğdu. Şimdi kızıma hamileyim iğne vurulduk okadar erken doğacak diye ciğer geliştirici falan olmuştuk. Şimdi 38 olcaz yarın halen belirti yok bukezde gelmeyecek herhalde 😑. Nasıl hissediyorsun kendini. Beni biraz tedirginlik ve korku alıyor nedense. Kolayca olup bitecek diye teselli ediyorum. İkinci ler kolay oluyormuş ya😞