marbling10 Ben hep atardım buraya şansıma 1 kişi bile yorum yapmamıştı cinsiyet hakkında. Doğru olup olmadığını bilmiyordum sadece atmak istedim😄 doktor bebeğime kız dedi ben ultrasondan bunun pipisi var gibi duruyor demiştim ve detaylıda erkek olduğunu öğrendim.. 😊