Ben şehir hast serkulaj oldum evet tertemiz ve çok iyi, Rabbim şevket yılmaza düşürmesin evladimi kaybettiğim yetmemiş gibi protokollerinde anestezili kürtaj yokmuş diye 2,5 saat işkence gördüm resmen diri diri🤬 hala önünden geçerken tüylerim kalkıyor