Ben ilk önce Şevket Yılmaz’a gittim ikili test falan orada yapıldı menmun kalmadım hep stajyer dolu sonra kestele gittim oradaki doktor çok tatlıydı ilgili ama malesef dogum yaptrmyms şimdide şehir Hastanesi’ne hiç gitmedim doğum esnasında acilden gitsek geri cevirirmi acaba onu merak ettim