EniseeM yani büyüklerimiz miden yanıyorsa bebeğin şaçı olucak diyor😅 doktorlarda normal bebeğin alanı genisledikce organlar sıkışıyor mide rahatsız oluyor mide gastiridi başlıyor diyor 🤣yok benim oğlum olucak.
sanırım benim yeni başladın göre ben oğlan saclaniyor ne dersiniz 🤭