Secil26 aslında her akşam yatmadan vır bardak süt içmeye kendimi alıştırdım normalde sütü sevmem ama bebek için içiyorum ama ona rağmen mide yanmam devam ediyor demek ki herkeste aynı şeyler işe yaramıyor çok ilginç ama bende bu akşam fark ettim soğuk su sanki mide yanmama iyi geldi yani hafifletti tam anlamıyla yok etmesede yinede diğer yöntemi denilemez teşekkür ederim 🥰