ktnzehra49 benim de Allah izin verirse Kasım sonu Aralık başına denk geliyor doğumum, annem doğumda bi gelir yanıma onun dışında akrabam yok, eşim tarafı burda hep onlar da gelir mi gelmez mi emin olamıyorum, eşime kalsa aileler dışında bahara kadar kimseyi kabul etmek istemiyor 😀Bi yandan benim de işime geliyor ama yine de gelmek isterler mi bilemiyorum 🤷♀️Kokulu taşta hoşuma gitti, bu hafta sonu inşallah kız kardeşim gelecek onunla da bi bakalım kesin karar verip sana söylerim canım. Bebişimizin ismi de inşallah kesinleşti. Gülsen Eslem olacak inşallah ama isimlik vs yaparsam sadece Eslem ismini kullanacağım.