Meryems1 teyzem mide kanseri bazi doktorlar midesindeki lezyonun alinmasini soyledi, bazilari hic dokunulmazsa omrunun sonuna kadar bi zarari olmaz dedi, hic evlenmedi ve cocuk sahibi olmadigi icin rahim alindi metastaz olmasin diye. Baska da sukur hicbi sorunu yok ama tabi ki hastalik bu. Vucut eriyo. Agrilari var baska baska yerlerden cikiyo. Kanser yayilimi yok ama vucut yorgun. Teshis koyulali 1 yil oldu, bu surecte hizli bi yipranma oldu. Ama midesindeki kanserle ilgili bi sorunu yok.