Kayinbabam 9 ay önce ocakta mide kanseri geçirdi ama çok şükür şuan bisi yok atlatti ve internette 5 yıl en fazla yaşayabilir diyor atlatsa bile kanser olup iglesmis insanlar 5 yıl içinde ölüyormuş aşırı korktum o yazılan şeyi görünce üzüldüm de… Kanseri atlatan birileri varmi cevrenizde