Normalde hamileyken olmaya eşimde bende karşıydık fakat doktorumla konuşunca içimiz biraz daha rahat etti . Ve son günlerde maalesef ki hamileyken artan anne ölümleri de etkiledi bizi tabi . Bebekler sağlıklı bir şekilde kurtuluyor çok şükür ama anneler çok ağır geçiriyor. 2.evladım olacak Allah’ın izniyle .önceliğimiz onların sağlığı ,onlara iyi bakabilmem için sonra da bizim sağlımız önemli . Düşündük tarttık artıları eksileri ve aşı olmama karar verdik .şifa olsun hepimize inşAllah