eso14 Az önce eşime hazırladım ama nasıl kötü oldum nasıl canım çekti ama korkuyorum da doktora hiç sormadım çünkü. Tüketen var mı aranızda 😂😂😂😂😂🥺
Misa34 eso14 benmde bugun canim cok kahve cekti yarim findan turk kahvesi ictim sadece nefsim korelsin diye .
Ayse_60 eso14 canım bende çok severim ilk başta bişey olmadı ama sonra kasık ağrılarım olmaya başladı doktor sade kahve bile tüketme çok zararlı dedi o yüzden bikereden bişey olmaz deme
Aysun1981 normalde bile içmeyin, inanılmaz zararlı. bunun yerine filtre kahve veya en iyisi Türk kahvesi. Direk nescafe içerisindeki katkı maddelerini yapan kişi bana onu içeceğine zehir iç deyince yıllar önce bıraktım.
eso14 Aysun1981 hadii yaaa.. aslında haklısınız. Ama inanın kokusu öyle güzel geldi ki ilk defa ağzım sulandı 😂 ama artık dayanıcam. Türk kahvesi yasak değil dimi
Deniz59 eso14 şuan önümde bi paket cips var gerisini sen düşün iç canım sende canın çekmiş o kadar bişey olmaz
eso14 Deniz59 ayyy cips mi 😂😂 onu da yiyemiyorum allahımmmm 😂😂😂😂 Kız beni gaza getiriyorsun içtim içicem şimdi az kaldı 😂
Nurciv Bence abartmaya gerek yok arkadaslar. Hamilesin diye herseyden elini etegini cekeceksin diye bise yok. Herseyin fazlasi zarar. Bende kahveyi cok seven biri olarak günde bir enfazla Iki bardak kahve tüketiyorum kücük bardaklarla. Doktor normalde icen annelere hamilelikte kesin demiyor.
Beybisininannesi eso14 kafeinsiz kahveler var 👌 sen doktoruna yine de danişta.. ben dışardan çok canım çektiğinde kahve aldiğimda kafeinsiz almaya özen gösteriyorum
eso14 Ayse_60 böyle şeyler duyunca da kötü oluyorum yaa. En iyisi dişimi sıkmak yapacak bişeyim yok 😊
Ayse_60 eso14 ya haklısın canın çok çekiyorsa öyle aşırı bi çay kaşığı kadar al nefsini tatmin etmek için ama ben dayanamıyordum bu yüzden söylemek istedim 🙃