DamlaHakanTaydas ZeynepKara canım aynıyız senle 🙂 bnde 6+ 4 üm ama biz kalp atışı duyamadık çok canım skkın...doktor kalp atışını görünüyo ama duyulmuyo dedi
ZeynepKara DamlaHakanTaydas benimde baya uğraştı 2. Sinde duyduk çok zayıf geliyodu küçük olduğu için gümbür gümbür değildi yani inşallah sende duyarsın 😌
merimeri DamlaHakanTaydas daha minnacık ondandır bende çok heyecanlıyım inşallah böyle gümbür.gumbur sizde duyarsınız 😍😍😍
DamlaHakanTaydas ZeynepKara görüntü var ses yok çok canım skıldın ya herkes duyulur diyo acaba iyimi gelişmio mu da duyulmuyo die düşününmeye başladım
ZeynepKara DamlaHakanTaydas görünüyosa kalbi atıyodur canım kendini boşuna sıkıntıya sokma hatta bana dediki nefesini tut çok küçük kıpırdama duyamayız dedi eğer doktor gördüyse kalp atımını sıkıntı yoktur korkma 😌