KBOzturk benimde öyle 5+6 da doktora gittiğimde 4+6 demişti doktor.Zaten ilk beta hcg baktığımda çok düşüktü ama 2 gün arayla 2 kat artarak gitmişti şükür.Şuan 7+1 ama hastaneye gideceğimde 7+4 falan olacak, doktorun dediğine göre 6+4 olacak kalp atışı duyulur dimi?