AiA ben iki defa sezeryan doğum yaptım hiç depend kullanmadım ilk altına örtü ortuyorlar sürekli gazlı bez gibi bişey oluyo kontrollerde degistiriyorlar ki benim doğru düzgün kanamam Vs olmadı kalkarkende bildiğin ped kullandim yine düzgün kanamam olmadı 2 doğumum da da yarin sabah doğum yapıcam yine ped kullanicam