Sokrat ben evdeydim meyve falan hazırladım eşim annem babam vardı otururken annem yüzün bi tuhaflaştı bugün yarın olacak gibi dedi hafif bi ağrım vardı gelip gidiyordu düzensiz sancıdır dedim söylemedim kimseye biraz bekledim anneme sordum anne bu doğum sancısı nasıl birşey diye geldiği zaman anlarsın dedi saat 12 civarıydı dakika tuttum 10 dk bir 15 dk bir 7 dk bir gelip gidiyordu eşime söyledim dk tuttuk düzensiz hadi yatalım dedik gittik yattık ama sancılar gelmeye devam ediyordu eşime dakika tutturdum tekrardan yine düzensiz dedi. Üstünden 2 dakika geçmeden En sonunda bir vurdu belimden kasıklarıma doktoru ara dedim doktoru aradık hastaneye geçmemizi söyledi ben ayağa kalktım üstüme gecelik bir elbise giydim koridordan kapıya giderken suyum geldi tuvalete gittim iç çamaşırımda fazlaca akıntı ve kanama vardı. Hemen depend taktım yolda giderken üstüm ıslanmasın diye çıktık güle oynaya hastaneye gittik bu sırada saat gece 1 civarlarında hemşire beni odaya aldı açıklık var mı diye muayene etti ve çatın çok dar ve 1 cm 2 cm açıklık var dedi nst ye bağladı 100 ü geçen sancılar vuruyor ama ben çok fazla hissetmiyorum nefesle ve sakinlikle karşılıyorum sancılarımı. Sonra hemşire doktorla konuşmuş normal doğum olamayacağına karar vermişler doktorum eşimi aramış durumu bilgilendirmiş. Bu sırada doktor evinde. Hemşire bana en son ne zaman bişeyler yedin içtin dedi ben 11 gibi meyve yedim dedim seni sezaryene alamayız beklememiz lazım 6 ya kadar dedi ben bekleyemezdim sancılarımı şiddetli hissetmeye başladım ( bu arada doktorumla sezaryen olursa genel anestezi olacağıma dair anlaşmıştık belden iğne olmamı istememişti) ben artık yerimde duramamaya ve daha çok kıvranmaya hatta beni artık sezaryene alın diye yalvarmaya başladım hemşire geldi damar yolu açtı lavman yaptı ben önce tuvaletimi yaptım sonra kustum açılma kusturuyor dedi hemşire kağıtları evrakları aldı geldi imzallattı bana saat 3 de seni spinal anestezi ile doğuma alıcaz dedi. Saat daha 2.15-2.20 ben 3 e kadar bu sancıyla dayanamam diye hemşireye çıkıştım. Bu sırada hemşire annemle kayınvalideme çok yazık oldu eğer çatı problemi olmasa çok hızlı çok rahat bir doğumu olurdu demiş. Saat 3 e gelmek üzereyken beni aldılar odadan sancılarım çok şiddetlendiği için artık gözüm kimseyi görmedi eşim ameliyathsne kapısına kadar eşlik etti bana ordan sonra yanlızdım bir oda bir anda ameliyathsneye döndü bu sırada ben ıkınmaya başladım doktorum ıkınma çıkmıcak artık yorma kendini diye kızdı bana. Anestezi uzmanı geldi belimden iğne yaptılar ben uyuştum ve rahatladım yatırdılar önüme set çektiler bu sırada üstünüz tamamen çıplak oluyor bacaklarımı ayırdıklarını farkettim sonda taktılar bu sırada muhtemelen hiç hissetmedim doktorum geldi ameliyata başladılar acı hissi 0 ben dokunduklarını dahi hissetmedim sadece masa çok sallanıyordu 3.28 de kızım doğdu kordonu dolanmış dedi doktor bebeğe ilk müdahaleler edildi benim yanıma getirdiler öptüm bebek bakım odasına çıkardılar ben 4.30 gibi çıktım ameliyathaneden karnıma ağırlık koydular ve ben hala hiç birşey hissetmiyordum odaya çıkardılar çok fazla titriyordum ameliyethanede başlamıştı titremem. Bebeğimi getirdiler emzirdim. Sonra su dahi içirmediler bana saat 10 da bişeyler yiyebilirsin dediler 10 da hemşire geldi şekerim düşmüş bana meyve suyu içirdi bişeyler yedim sondayı çıkardı ve çıkarırken hissediyorsun ama acısız kalk yürü dedi bana hemşire kalktım bol bol yürüdüm her fırsatta kendini ağır hissediyorsun karnında ağırlık baskı oluyor fakat ne kadar çok yürürsen o baskı o kadar azalıyor