Prettywoman91 Fatmazel valla benimki kanala bile girmedi. Bugünde hala yukarda artık umudum kalmadı 🥲
bebeliannegeldi Fatmazel benim ilk gebeliğimde doktor bu gidişle 40ı geçer dedi. Birkaç gün içinde doğumum oldu. 2 cm açılma ve sancıyla gitmiştim hastaneye 3 saati bulmadan doğurmuştum.
Busra0704 Fatmazel Benim 40+4 fakat hala gelmedi o yüzden açılmada yok riske atmamak için normalden vazgeçip yarın sezeryan olacağım doktorumun önerisi üzerine
Fatmazel Busra0704 Galiba bende öyle olacağım gibi görünüyor çok odaklanmıştim oysa ama tabi ikimizin de sağlığı önce geliyor nasıl geldiği çok önemli değil sağlıklı olalım yeter
AhahHbzhz Fatmazel 35+5 pazartesi doğum yaptım bebis kuvezde yarin çıkacak daha bırakın kalsınlar ıcerde ne kadar kalsa o kadar iyi :) sağlıkla gelsin inşallah hayırlısı ile al kucağına annesi