Naptıniz kızlar muayeneler nasıl gidiyor ne zaman gelecek bu minikler yoksa zorla mı alacağız onları 😀 herşeyim normal doğuma uygun kaç gündür çömelmeli eğilmeli temizlik yaptım merdiven çıkıyorum yürüyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum tık yok 1 cm açıklık var dedi doktor bu cumaya kadar gelmezse suniyle başlatıriz artık almamız lazım riske atamam dedi. Sizler nasılsınız nasıl devam ediyor süreç?