EsmanurTrlBykl 33+4 gunluguz bizde bitek nevresimleri uyku seti filan kaldı kıyafetleri bezi ıslak mendili her şeyi tamam kıyafetleri de yıkadım utuliycem hastane çantasını da hazırliycam köşede dursun kafam rahat.olsun şimdi eşim yanımda ama doğumda olmayabilir her şeyini hazır etti o yüzden bende hazır edip köşeye koyacağım onunda ici rahat etmiş olur hem hareketlerim çok kısıtlandı duygusal olarak da bir an bir anı tutmuyo yalancı sancılarda oluyir bide başıma mide bulantısı çıktı o yüzden boş animda işleri hallediyorum hemen