kalpatisi_ Merhabalar bildiğim kadarını tek yazmak istiyorum çünkü fazla bilgim yok doktorun sıkıntı çıkarmasının sebebi mesela ikili test sadece çocukta risk olup olmadığını kontrol etmek değil o sıra sizin doğum anında tansiyonunuzun kaça kadar çıkabileceğinide hesaplıyorlar bunu ben geçen hafta ikili test yaptırırken doktorum söyledi ve benmki yüksek çıktı ekstra olarak bebeğe giden kan damarlarım darmış ve riskli bi durumdaym bunun farknda olmayan veya baktırmayanların 20.haftadan sonra gebelik zehirlenmesi oluyor korkutmak istemiyorum ama gerekiyorsa yaptırın