Zeynepp97 bana kesin yaptır gibi bişey söylemediler ama bana gerçekten saçma geliyo. Burda da görüyoruz okuyoruz yaptıranlar oluyo riskli görünüp milletin psikolojisini bozuyolar sonra çocuk bi doğuyo heryeri düzgün bi kusuru yok sonra noluyo anne onca hafta, ay üzüldüğüyle kalıyo. Bide ikili testin doğruluk payı bi nevi daha yüksekmiş üçlünün doğruluk payı düşükmüş öyle duymuştum 🤷🏼♀️