Bitki çaylarının hepsi yasak diyen yanlış söyler. Hepsi değil adaçayı rezene vb yasak evet içerdiği kafeinden dolayıymış. Ihlamur kesinlikle yasak değil rahatlattığı ve hastalıklara karşı iyi geldiği için. Ve diğerleri kadar kafein içermiyormuş. Günde 2 bardak mutlaka içiyorum özellikle hava soğuduğu için. Ancak diğerlerini ağzıma sürmüyorum açıkçası. Çay da kafein içeriyor o nedenle onu da çok az tüketiyorum. Kafein beyin gelişimini hatta vücut gelişimini geriletiyor diye biliyorum bebeğin.