bu konuda doktorlar farklı düşünüyor herkes de doktoru evet yada hayır derse doğrusu o sanıyor ama herkesin durumu farklı. erken doğum riskiniz varsa içmeseniz daha iyi olur çünkü denildiği gibi bikti çayı insanı rahatlatır kaslarını gevşetir, ama 1 bardak ıhlamur çayı içmekle doğurmazsınız🤣baya düzenli içmeniz lazım yani. riskiniz yoksa normal ise içebilirsiniz normalde doktorunuza da sorun yine de